Parkplanet gebruikt cookies!

Meer informatie Learn more

DAT BEGRIJP EN ACCEPTEER IK

Parkplanet is ervan overtuigd dat de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van haar klanten en de bezoekers van haar websites van essentieel belang is voor haar activiteiten.

Persoonlijke gegevens van klanten en bezoekers worden dan ook met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd.

Wat zijn cookies?
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Cookies zijn kleine (tekst)bestanden die door de website op een pc, tablet of mobiele telefoon worden geplaatst. Deze cookies worden gebruikt om persoonlijke voorkeuren op te slaan, statistieken voor de site bij te houden en mogelijk om de site of reclame te personaliseren.

Deze website maakt gebruik van Google Analytics. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken.

Deze website maakt gebruik van de social plugins. De leveranciers van deze plugins en de onderliggende sociale netwerken kunnen ook cookies gebruiken via deze website.

  • Externe leveranciers, waaronder Google, gebruiken cookies om advertenties weer te geven op basis van eerdere bezoeken aan deze website of aan andere websites.
  • Met advertentiecookies kunnen Google en zijn partners advertenties weergeven aan u op basis van hun bezoek aan uw sites en/of andere sites op internet.
  • U kunt uzelf afmelden voor gepersonaliseerde advertenties door Advertentie-instellingen te bezoeken. U kunt uzelf ook voor het gebruik van cookies voor gepersonaliseerde advertenties door externe leveranciers kunnen afmelden door aboutads.info te bezoeken.)

Als u zich niet heeft afgemeld voor de weergave van advertenties van derden, kunnen de cookies van andere externe leveranciers of advertentienetwerken eveneens worden gebruikt om advertenties op uw site weer te geven.

Hoe kun je cookies weigeren?
Je bent altijd gerechtigd om cookies te weigeren. Je kunt daarvoor je webbrowser (bijvoorbeeld Internet Explorer of Mozilla Firefox) instellen om alle cookies of slechts bepaalde cookies te weigeren (raadpleeg daarvoor de handleiding van je webbrowser). Als je cookies weigert is het mogelijk dat bepaalde diensten niet voor jou beschikbaar zijn.

Eigen YouTube-kanaal

Efteling YouTube-kanaal

Vanaf 1 juni 2012 krijgt de Efteling een eigen YouTube-kanaal. Op het videoplatform komen series, filmpjes en archiefmateriaal.
Bovendien is de première van fonteinenshow Aquanura live via YouTube te volgen.

Via het YouTube-kanaal presenteert de Efteling haar vier focusmerken (Sprookjesboom, Jokie, Raveleijn en Pardoes) en biedt daarnaast een breed scala aan archiefmateriaal. Het nieuwe kanaal is tevens een uitzendplatform voor de bestaande mediaproducties en een medium voor korte, exclusieve filmpjes vanuit en over de Efteling, speciaal gemaakt voor YouTube. 

Verjaardagsfeest

Op de avond van op 31 mei kunnen YouTube-kijkers en Efteling-geïnteresseerden al kennismaken met dit het nieuwe kanaal: het verjaardagsfeest van het pretpark en de wereldpremière van de watershow Aquanura zijn dan namelijk live te volgen via het nieuwe YouTube-platform.

{googleads right}Interactief

Het Efteling YouTube-kanaal wordt een ‘belevingsportal’ waarop wekelijks een exclusief, actueel en interactief kijkje in de Wereld van de Efteling wordt gegeven. Dit gebeurt in de vorm van ‘videosnacks’ van circa vijf minuten. Vanaf vandaag wordt, in aanloop naar en tot aan 31 mei, iedere dag een filmpje online gezet. Het eerste filmpje is als primeur alvast hier te bekijken. 

Nieuwe media

Efteling-directeur Bart de Boer ziet de samenwerking tussen Efteling en YouTube als een belangrijke stap in de ontwikkeling van het park op het gebied van nieuwe media: “YouTube is een belangrijk en onafhankelijk platform dat 24 uur per dag bereikbaar is. Dit kanaal biedt ons een nieuw soort relatie met Efteling-geïnteresseerd publiek. Daarnaast kan de Efteling, als producent van mediaproducties, door dit kanaal inspelen op het veranderende kijkgedrag, van televisie naar ‘on demand’ kijken via internet. Dat door dit kanaal op 31 mei de hele wereld de première van Aquanura live kan volgen, maakt me extra trots”.

Breed publiek

Jelle Jan Bruinsma van YouTube is erg verheugd met de Efteling als nieuwe partner. “Door het aanbieden van een videoplatform waarmee partijen zoals de Efteling een breed publiek kunnen bereiken, zet YouTube aan tot het creëren van betere en meer Nederlandse video’s. De Efteling doet dit op een creatieve en innovatieve manier, zoals de wereldpremière van de watershow Aquanura die live te zien zal zijn via YouTube.”
 
21-5-2012 © Beeld: Efteling